• وبلاگ : بر بساط نكته‌دانان...
  • يادداشت : جام جهان نما
  • نظرات : 3 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زمستان... 

    جالب بودا

    يعني انصافا من يكي در حاليكه سه چهار ساليه رفتم در گروه منتقدين فوتبال ، اصلا اين شكلي به قضيه نگاه نكرده بودم.

    هوس كردم كه منم در مورد جام جهاني يه پست بذارم

    نفس قدرت رسانه براي جمع كردن اينهمه مخاطب براي من هميشه قشنگ و البته تامل برانگيز بوده ولي هميشه جام جهاني يك آرزو را برام زنده ميكند :

    اينكه رسانه روزي اين فراخوان را براي كارهاي عقلائي داشته باشد

    فراخوان عقلانيت جهاني !!

    يعني ميشه ؟!

    سلام

    آنچه من ديديم

    ديده هاي من از حمله به بيت ايت الله صانعي.
    http://www.mshaghad.blogfa.com/

    قبلي آدرسش اشتباه بود

    سلام بر برادر بزرگ و بزرگوار!
    يكبار به يكي از دوستان كه در همين مورد اختلاف سياسي به من حرف هائي زده بودند در وبلاگشان عرض كردم(البته نمي دانم اختلاف من و شما در چه حدي است،چون ايشان حكومت ملي را مناسب تر از حكومت مذهبي مي دانند و به طور كلي سكولار هستند) ،كه من همين الان يكي از بهترين دوستان صميميم در دانشگاه و خارج از آن به شدت عقايدش با عقايد من تعارض دارد اما در كنار هم خوب و راحت دوستي مي كنيم،و نمي دانم اين اخلاق بنده خوب است يا بد ولي مي دانم به خاطر همين عقيده و ناديده گرفتن تفاوت هاي عقيده اي و تفاوت هاي فاحش سياسي مورد كنايه برخي دوستان قرار گرفته ايم و مي گيريم.
    بگذريم...
    من نه شما را مي شناختم و مي شناسم ولي با توجه به آن حديث از امام معصوم (ع) كه بر لزوم توجه بر سخن افراد در مقابل توجه به گوينده تاكيد داشته اند،وقتي برخي پست هايتان را خواندم به خاطر حس مشترك فكري و متانت طبع جنابعالي بدون اجازه از شما و يا درخواست از شما براي پيوند وبلاگم شما را پيوند كردم،اين صرفاً يك اجتهاد شخصي بوده نه انگيزه اي فراتر از آن.
    در هر صورت اگر خدا بخواهد و شما اجازه بدهيد كه مي دهيد در صورت امكان كسب فيض مي كنيم از مطالبتان هر چند كوتاه و شخصي باشند.

    در پناه خداوند رحيم و حكيم باشيد.
    پاسخ

    سلام ممنون از نظر لطفتون من هم با هيچ يك از دوستانم بر اساس باورهاي سياسي رفتار نمي كنم در وبلاگم هم خيلي سياسي نيستم گفتم شايد شما باشيد كه اگر نيستيد چه بهتر. و چنان كه گفتم از اين كه دوستان از نوشته‏هاي من استقبال كنند افتخار هم مي كنم.
    + صالح 

    شب اول پاي مسابقه فرانسه و اروگوِِِِيه نشسته بودم. به طرفداري از فرانسه. خيلي نچسب بود اما يك فايده داشت: به اين فكر كردم كه چرا مي ديدم و چرا طرفدارش بودم؟‏ تمام سوراخ سمبه هاي ذهنم را گشتم به اميد يك جواب ولي چيزي پيدا نكردم. خسته شدم و خوابيدم.

    سلام

    عجب از شما!

    «بيننده پاي گيرنده».

    جالب بود. نگاهي دگرگون به جام جهاني. شايد بشه گفت از بيرون.

    اگه بنويسيد استفاده ميكنيم.