• وبلاگ : بر بساط نكته‌دانان...
  • يادداشت : فقط در ايران؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + دريدا 
    منم با شما موافقم وقتي که تو پلاس قدم ميزنم آدماي مختلفي رو ميبينم بعضي ها فقط براي دل خودشون مينوسن يا حداقل چندتا از دوستاشون , بعضي ها ي ملتي رو ميذارن سر کار , بعضي ها فقط اعاده فيض مي کنن, ولي به قول شما داغ ترين پست ها , پستايي که ي جوارايي ي چيزي اين مملکت برده زير سوال يا مسخره کرده حالا چرا اينجوري در تخصص من کوچکتر نيست کار بزرگان اما من ميگم فعلا که اين ي پلاس کچدار ومريض از فيلترينگ جون سالم به در برده وداره نفس ميکشه چندتا ادم خوش فکر و دلسوز بيان منصفانه مثل اين بچه هاي اين مملکته داريم؟ چيزاي هم مثبت هم منفي مملکتمون را بذارن تو پلاس يا بهمون ثابت ميشه که مملکتمون خيلي اوضاعش خراب يا نه به نظرم فرصت خوبي نشه هميشه صفر تا صد باشيم يا اهميت نميديم يا فيلتر ميکنيم مرد باشيم بريم وسط کارزار
    + بودن يا نبودن! 
    خدا خيرتون بده ... حرف دل منو زديد.
    همه ي جان و تنم وطنم...
    + ناشناس 


    سلام

    در تأييد نظر شما و سؤال از آقايي كه گفتن ما بدبختيم سرتا پا مشكليم ، خلاصه‌ي كلام هيچي نداريم. به نظرشون چه كسي به داد ما مي‌رسه؟ بقيه كه تو سر ما مي‌زنند، خودمان هم كه نشسته‌ايم هي خودمان را مسخره مي‌كنيم. فكر مي‌كنيد آخر به كجا مي‌رسيم؟ عزت نفس؟ ترقي؟

    پاسخ

    اگر به اين چيزها فكر مي كرديم، همه ما، وضع ما اين نبود. به قول اون شاعر من اگر بنشينم تو اگر بنشيني چه كسي برخيزد؟

    سلام

    تولدتان مبارک

    ايشالا سالهاي سال در پناه امام زمان(ارواحنا فداه) باشيد

    بوي سيب

    پاسخ

    ربط تولد را نفهميدم. البته ممنون


    سلام

    طنز به نظرم راه خيلي خوبي براي آموزش فرهنگ به ما ايرانيان سرشار از فرهنگه !

    البته راس ميگين ، بايد مراقب باشيم باعث تخريب و خود کم بيني نباشه .که البته من فکر ميکنم در رابطه با مسائل فرهنگي يه همچين نتيجه اي رو نداشته باشه ، ولي مسائل مقايسه اي در رابطه با اقتصاد و سياست و ... چرا.

    پاسخ

    از مشاركت شما ممنونم
    + جيغ و جار حروف 


    يک/ چه قالب چشم نوازي

    دو/ شوونيست يعني چه؟

    سه/ مي خواهيد مسئوليت بخش پلاس را بدهيد به من؟ :/

    پاسخ

    يك/ ممنون. دو/ باستان گرايي افراطي. سه/ چطور مگه؟
    + روستا 

    آخر ور رفتن با اين کشور و آن کشور و غافل ماندن از مشکلات عيني و واقعي مردم که توي لجن فررفته اند تا کي؟ وعده بهشت دادن در مقابل تحمل و ايستادگي در مقابل چيزها و دشمنان موهوم تا کي؟ چند سال؟ شما يک کشور با اين همه سرمايه و منابع اما با اين نوع مشکلات به من نشان بدهيد. حتا يک کشور. ممنون ميشوم. اما در مقابل اين پستهاي "مملکته داريم" ، يک دستگاه عريض و طويل حکومتي با مخارجي ميلياردي هست که شب و روز با اس ام اس و تلويزيون و راديو و تريبون نماز جمعه و مجلس و ... يک نفره به قاضي ميرود و اين مشکلات را اصلن ذکر نميکند يا از کشيده شدن لوله فاضلاب فلان روستا چنان با آب و تاب حرف ميزند که انگاري سي پالايشگاه ساخته است. وقتي ايران در همين چند سال سه ميليون فرصت شغلي براي کارگران چيني در چين ساخته است و کارگرهاي خودمان دارند کارشان را از دست ميدهند بايد چه گفت؟

    پاسخ

    ممنون / نكته اي كه مي خواستم بنويسم و يادم رفت همين است كه اتفاقا در اين فضاي ايجاد شده و اين همه نااميدي كه از زمين و زمان تزريق مي شود و ما و امثال ما در اينترنت آن را رواج مي دهيم كارهاي رسانه هاي دولتي و غيره و اصولا هر كسي كه بخواهد اميد بدهد تبديل مي شود به يك سري شعار بي ارزش و اصلا مي شود كاريكاتور. بخشي از اين بي اثري تبليغات رسمي هم نتيجه همين عدم خودباوري ملي است. ضمن اين كه من هيچگاه منكر اوضاع نيستم و من هم در اين جامعه زندگي مي كنم.
    + روستا 

    بيشتر مقامات دولتهاي قبل ما از زمان مرحوم امام گرفته تا بعد يا در زندانند يا فراري يا مرتد شناخته شده اند. انتقاد از حکومت مساوي است با نوکر اجنبي بودن يا دشمن اهل بيت شناخته شدن يا ... .

    همين هم که مردم خودشان دست به کار شده اند که براي همديگر بشوند کميته امداد مسئله خوبي نيست. به اين نتيجه رسيده اند که فرياد رسي ندارند و سيستمي نيست که به دادشان برسد. صدها مشکل ديگر داريم که در هيچ جاي جهان امروز نسبت به اين کشور با اين همه منابع و اين همه سابقه تمدن و فرهنگ و سابقه آزاديخواهي و روشفکري و حوزه علميه و داشتن کساني مثل کمپاني و ناييني و اخوند خراساني و ... چنين وضعيتي مشاهده نميکنيد. اما ميبينيد که خود من هم مدام سعي ميکنم اميد بدهم و واقعن جاي اميد هم هست. اما ميخواهم اين را بگويم: وقتي کسي به فرياد نميرسد و در زندگي عملن با بن بست رو به رو ميشويد به زمين و زمان فحش ميدهيد. و اين بچه ها متاسفانه در چنين وضعيتي افتاده اند. بماند که علت اين از هم پاشيدگي و اضمحلال چيست. جسارت سخن گفتن درباره اش را ندارم.

    + روستا 

    آخر مشکلات هم بايد در حد مشکلات باشد. يک حالت نرمال انساني متناسب با زماني که زندگي ميکنيم بايد داشته باشد. اما مشکلات ما خيلي بيشتر از اين است. مثلن: من يک وام گرفته ام ده ميليون تومان و 15 ميليون پس داده ام آن هم صندوق مهر که ميدانيد مال کجاست. اين نرمال نيست. خانمان برانداز است. پسرم براي يک توليدي وام گرفته است بيست ميليون تومان و بايد 34 ميليون برگرداند. فاميلم ماشين صفر کيلومتر خريده است 18 ميليون و ده روز است در حياط خانه روشن هم نميشود. مواد غذايي که ميخريديم مثلن پانصد تومان الان شده است هزار و دويست تومن و ... . مشکلات سياسي و اجتماعي بماند. همسر بالاي چهل ساله ام کنار خيابان منتظر من ايستاده است. وقتي ميرسم که او را سوار کنم ميبينم يک سواري ايستاده و با پررويي دارد برايش بوق ميزند که بيا بالا. وضعيت ترافيک و يک طرفه آمدن و تماشا کردن پليس و ... .
    مي بينيد در کشورهاي ديگه از داشته هاشون مي نويسن، اينم از ما فقط داريم از بدي هامون مي گيم. مملکته داريم؟!
    + اسكندري 
    سلام . متن سرکار را خواندم. حساست شما نسبت به تخريب روحيه ملي، وآسيب هاي فرهنگي وانگاره هاي دامن دراز درباره ناشايستگي "خود" را مي ستايم.

    حالا ميدوني از اينا بدترش چيه ؟

    از اينا بدتر و تاسف آور تر اينه که ادعاي بهترين مذهب رو هم داريم.

    ادعاي شيعه و امام علي و حضرت زهرا و امام زمان هم داريم.

    اينش خيلي درد داره.


    به هر حال اين يک واقعيته که جنس ايراني (به خصوص آدماش) قابل اعتماد نيستن و بر خلاف تمام ادعاهايي هم که داريم و هست مزخرفترين فرهنگ رو داريم و مدام هم خودمون رو گول ميزنيم که نهههههههههه اينطوري نيست اينطوري نيست ما بهترين قوم و نژآد هستيم ما بهترين تاريخ رو داريم ما فلانيم ما بيساريم.

    اما دريغ از بيست و پنج گرم حقيقت در اين همه ادعا

    شما با طنز مشکل داري ؟

    اي باااااااباااااااا

    با متنت حال نکردم

    بهتر نيست به جاي اين که بگيم اين شوخي ها ضرر داره بگيم که اين فرهنگي که حالا باعث خنده شده ضرر داره ؟

    به نظرم شما صورت مسئله رو از بيخ و بن پاک کردي.

    ايول داره ههههههه

    پاسخ

    اين شوخي ها هم جزو همين فرهنگه متاسفانه!
       1   2      >