• وبلاگ : بر بساط نكته‌دانان...
  • يادداشت : از مجاز تا حقيقت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مجيد 
    سلام
    درست مي گوييد. اينترنت جزيي از واقعيت شده است. جنگيدن با اينترنت و شبکه هاي مجازي همان قدر فايده دارد که جنگيدن با دوش حمام و ميکروفن و ويديو! حتي اگر جامعه مجازي مشکل هم باشد براي حل مشکل ابتدا بايد آن را پذيرفت. گرچه اينترنت و فيس بوک مشکلي نيست از نظر من و خيلي هم خوب هستند.
    + رهگذر 
    به چه چيزش اميدواريد ؟ به وقتي که ميشه توش وقت تلف کرد يا به الگويي که براي راحت شدن روابط زن و مرد ارائه ميده؟!
    پاسخ

    تمرين مدارا و شناخت بيشتر از يكديگر
    + هاتف 
    سلام. روز شنبه اين هفته حضرت استاد جوادي آملي در درس تفسير فرمودند: اگر طلبه هر مطلب غير واقعي را ديد و خواند ذهنش از خيال پر ميشود و به واقعيت نمي رسد. البته مضمون فرمايش ايشان بود. بنده اميدوار که نيستم هيچي. به شدت هم بدبينم. به نظرم فضاي مجازي هيچگاه بويي از واقعيت نخواهد برد.
    پاسخ

    بخواهيم يا نخواهيم فضاي مجازي بخشي از واقعيت جامعه ماست. و بلکه شايد بتوان گفت کمي هم از فضاي واقعي به واقعيت نزديکتر است.
    + سامان 
    خوبه کم کم همه دارن ميفهمن فسادي که زير اين ارتباطات مجازي وجود دارد ، اگه اين جمله آخرت درست باشه بايد از اين فضاي مجازي ترسيد !!!
    پاسخ

    منظور من اصلا فساد نبود. همون طور كه نوشتم به اين فضا اميدوارم.
    + احمديان 
    همين را در فيس بوک ميگذاشتيد خيلي خوب بود. در ضمن خوش آمديد. يک نوت گذاشته ام در اخرين نوت خودم در باب گرفتار شدن به فضاي مجازي.
    پاسخ

    خوندم نوشته شما رو. حرف دل من هم بود.نمي خوام تو فيس بوک بنويسم. چون کامنت ميذارن و بايد جواب بدم و بعدش ديگه همين گرفتاري ميشه ديگه