• وبلاگ : بر بساط نكته‌دانان...
  • يادداشت : توصيه به روساي دانشگاه ها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حورا 
    گويا من يه سال دير مطلب شما را ديدم ولي خب تازه اينجا را يافته ام...اشکالي نميدونم و مينويسم نظرمو..تا شما چه صلاح بدانيد..
    من خودم مقاطعي از تحصيلاتم را در حوزه خوانده ام و سالهاي نه چندان کمي هم هست که حوزه درس ميگويم...تمام تلاش خود را کرده ام که طلاب عزيزم را از اين باور که بهتر از ديگران ميدانند و در همه امور حق اظهار نظر دارند که با گره زدنش با دين اظهارنظري سوگيرانه کنند منصرف کنم...واي که چه انرژي اي از من ميگيرد که بگويم دين را اينقدر ساده و راحت مصرف هر چيز نکنند...
    پاسخ

    راه سختي در پيش داريد. خدا يارتان
    + هاتف 
    يادم رفت خاطرنشان کنم که پس اين فصاحت و بلاغت که خوانده ميشه براي چيه؟ يکيش هم رعايت حال مستمع و مقتضاي حال است.
    + هاتف 
    درود خدا بر شما. از وقتي که براي مردم صحبت ميکنم هميشه تلاشم اين بوده حرفي بزنم که به درد مردم بخورد و از خدا هم خواستم توفيقم دهد حالا چقدر موفق بوده باشم نميدانم. واقعا نتيجه قشنگي گرفته ايد. گرچه بنده هم آن سخنران محترم را نمي شناسم و قصد کوچک کردن ايشان را ندارم.
    باهاتون موافقمـ .
    اين دوستان - متأسفانه - فقط منبر ميرن که منبر رفته باشن ! حرف ميزنن که ساکت نباشن ! بالـاخره وقتي کسي ميره بالـاي منبر بايد يه حرفي بزنه و جمعش کنه ديگه !
    + مجيد 
    سلام
    به اين مي گويند فضا سازي يا همان بازي بدون توپ. حالا چه خوابي ديده اند براي دانشگاه ها، معلوم نيست. اما مي خواهند بگويند که مجلس که به وزير علوم راي اعتماد نمي دهد، دغدغه اسلام دارد. يک موقع مردم خداي ناکرده فکر نکنند که قرار است چوب لاي چرخ دولت گذاشته شود. همه اش به خاطر اسلام است.
    پاسخ

    تصور خودم اين نيست. و هماني است که نوشتم. برخي واقعا حرفي براي گفتن ندارند ... اين بنده خدا را اصلا نمي شناسم و کسي نيست که بخواهد در اين فضاها اثر بگذارد