• وبلاگ : بر بساط نكته‌دانان...
  • يادداشت : وحدت در ديانت يا برائت از مذهب
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Ali 
    سلام
    هم تبري جز دين هم تولي
    اما تبري زمان و فرصت خودشو ميطلبه

    اما اصل عمل خواسته اهل بيت و دين از ماست
    لطفا اين دوتارو باهم قاطي نکنيد
    پاسخ

    سلام. ممنون از اظهار نظرتون. مطلب من ربطي به تبري نداره. و هدف ديگري رو دنبال ميکنه
    امتنانم رو بابت مشارکت شما هم پذيرا باشين .
    پيش از جلب توجه ، اول عرض کنم که من نگفتم نقدي کردين ، تا نوبت به نقد مذهبي برسه ، ولي ادعاي کوتاه نيومدن از عقيده ، عدم همکاري سياسي با دشمن و دعوت به پذيرش اختلاف و احترام به باوري ديگر ، بلکه تشويق برا استقامت ديني رو برا کمتر کردن خشونت زيستي ديني تر و جهاني اخلاقي تر رو داشتين .
    و پس از اين ادعا و دعوت به آن بود که نقد و گفتگو رو مطرح کرده و جاشو هم گفتين کجاس و کجا نيست .
    خب ، حالا عرض بنده ناظر بر ايندو بود ، که ابتدا در مورد توجه به گستره ي مسجد بود ، و بعد هم ادعا و دعوت شما ، که ادعا و دعوت منم بود .
    و در نهايت هم بهره بردن از رسانه براي طرح ادعا و دعوت ، البته به ناچار .
    و بد نيست منباب تشکر بابت پاسخ بزرگوارنه شما اينم اضافه بشه که ، همونطور که بعنوان مثال مدرسه و دانشگاه و حوزه هم که نامبرده شده بود ، مي توانن از رسانه استفاده کنن ، خب مسجدم مي تونه بي بهره نباشه ، البته ناگفته نمونه که نه اين رسانه هاي عصر حاضر ! چراکه اينا دستاورد همان مدرسه و دانشگاه و ... اند ، رسانه مسجدم مثل تفاوتش با اوناس . موفق باشين و اين شبم بهتون تبريک ميگم . شب بخير .
    صرف نظر از اينکه جلوي دعوا ! را بسته ايد و مانده به دعواي مورد :"تاييد" شما ! اول اينکه با دعوا کردن شما موافقم ، ولي با جاش نه ! در ثاني بله با رسانه اي کردنشم موافقم ! البته اگر از مسجد ، يعني محل دعوا که مستند ديني يا اسلاميم داره ، علاوه بر مسجد پيامبرم در مدينه ، يعني دعواي صاحب فدک، چيزي باقي نمانده باشه جر بقول آقا ابا عبدالله نام مسجد والسلام ، که في زمان هذا حتي در جمهوري اسلامي ايرانم جز همين باقي نمانده !
    پس مانعي نداره که دعوايتان را رسانه اي کرده ايد ، مثل من .
    پاسخ

    ممنون از مشارکت.خيلي منظورتون رو متوجه نشدم. من مذاهب ديگه رو نقد نکردم تو اين مطلب که رسانه اي شده باشه يا نشده باشه.
    سلام عليکم
    صرف نظر از اينکه دعوايتان ، يعني ادعايتان را در اين جا مطرح کرده ايد ، نه در مسجد ! فکر مي کنم نظرتون در باره ي مسجد مثل حسينيه ، تکيه و بقول مثلا مقام معظم رهبري :"هيئت" ه !
    حالا بمونه که مثلا مدرسه ، دانشگاه و کتابم ! شايدم (کتاب الله) رو هم ! اين وسطم ناگفته نمونه (حوزه) ! البته آگاهانه نامبرده نشده باشه ! رو هم از مسجد جدا کردين !
    لابد مسجد محل عبادته ديگه ! البته نه بهترين يا خير العمل ! چه رسه به ديگر عمل يا کارا !
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 96 آذر 14 نوشته شما با عنوان وحدت در ديانت يا برائت از مذهب برگزيده شده و در جايگاه تيتر يک در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هايدي و دبير سرويس آن منيره غلامي توکلي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.